طراحی سایت در رشت

برای دیدن عکس‌ها در اندازه اصلی روی آن کلیک نمایید

امروزه و با توجه به گسترش و توسعه تکنولوژی استفاده از اینترنت ،

ضرورت داشتن یک وبسایت مناسب برای پیشرفت هر چه بیشتر در فضای کسب و کار بسیار ضروری و حایز اهمیت میباشد.

گروه بازاریابی و تبلیغات کوشا آماده است تا شما را در این زمینه همراهی نماید.

تیم طراحی سایت ما کلیه مراحل طراحی  وب سایت شامل : مشاوره جهت خرید دامنه و هاست مناسب ، طراحی گرافیکی سایت ، طراحی لوگو و نشان مناسب کسب کار شما , تولید محتوا  و … را در سریعترین زمان و بالاترین کیفیت انجام داده تا شما با خیال راحت وب سایت حرفه‌ای ، اختصاصی و زیبای خود را تحویل بگیرید.

نیاز به حضور پر رنگ کسب و کار در دنیای آنلاین امری مهم و قابل توجه است که دیگر بر هیچ فردی پوشیده نیست. با طراحی یک سایت می‌توانید خدمات و محصولات خود را بسیار گسترده‌تر و  بهتر به کاربران هدف خود ارائه داده و  تعامل بیشتری با مشتریان خود داشته باشید.

با طراحی یک وب سایت حرفه‌ای می توانید بدون نیاز به فضای فیزیکی و با استفاده از فضای بی‌نهایت وب ، محصولات یا خدمات مورد نظر خود را بدون واسطه و بصورت مستقیم به مشتریان خود ارائه نمائید. ضمن اینکه می‌توانید با ارائه رزومه و خدمات و با استفاده از گالری تصاویر در وب سایت یا با استفاده از فرم‌های تماس با مشتریان در ارتباط باشید.

کلیه سفارش های طراحی سایت دارای پشتیبانی فنی رایگان یک ساله می باشند و پس از آن نیز همواره با مشاوره و پشتیبانی همراه شما خواهیم بود.

طراحی و پیاده‌سازی وبسایت کاملا منطبق با زمانبندی ارائه شده انجام می پذیرد و درصورت هرگونه تاخیر در انجام پروژه ، کل هزینه‌های پروژه مسترد خواهد شد.

طراحی سایت با ارائه گرافیک کاربر پسند و بهینه سازی با همه دستگاه‌ها از جمله لپ تاپ ، موبایل ، تبلت و … خواهد بود

و سایت‌ها کاملا  واکنش‌گرا پیاده‌سازی می گردند.

گروه بازاریابی و تبلیغات کوشا با طراحی انواع سایت‌های شرکتی ، سایت فروشگاهی  ، سایت شخصی ، سایت پزشکی ، سایت نیازمندی و آگهی بصورت حرفه‌ای آماده ارائه خدمات طراحی سایت در رشت ، استان گیلان و دیگر شهرهای ایران عزیز می باشد.

با ما همراه باشید.

تلفن تماس ما :  09336441550

 


لینک وبسایت

لینک کوتاه آگهی:

https://iranagahiyab.com/irhTmX0N

اشتراک گذاری آگهی: